HOE KUNNEN WIJ U HELPEN?

Gebruik

Hoe ontdooi ik de sapjes?

Hoe ontdooi ik de sapjes?

  • Kamertemperatuur: het duurt ongeveer 2,5 à 3 uur eer het flesje op kamertemperatuur is ontdooid. 

  • Frigo: het duurt 20-24 uur eer een flesje in de frigo is ontdooid. Als je veel flesjes samenzet, houden ze elkaar koel en kan het iets langer duren.  

  • Lauw water: het duurt ongeveer 20 minuten eer het flesje is ontdooid in lauw water. 

Hoe drink ik het best een sapje?

Hoe drink ik het best een sapje?

Het is heel belangrijk om goed te schudden voor gebruik. Aangezien sommige deeltjes zwaarder wegen zullen deze sneller zakken waardoor je wat bezinksel krijgt. Doordat er niets is toegevoegd aan onze sapjes, is dit onvermijdelijk en een natuurlijk verschijnsel. 

Wanneer drink ik het best een “Be Juiced”?

Wanneer drink ik het best een “Be Juiced”?

Sommige mensen drinken het bij het ontbijt, andere als tussendoortje voor de middag of je kan het ook gewoon als vieruurtje nemen. Onze sapjes zijn niet maaltijd vervangend maar zijn een uitstekende aanvulling op jouw voedingspatroon.

Moet ik het flesje in 1 keer uitdrinken?

Moet ik het flesje in 1 keer uitdrinken?

Het is aangeraden om het flesje langzaam uit te drinken. Eens geopend is het wel aanbevolen om het flesje diezelfde dag uit te drinken.  

Abonnement

Welke abonnementen zijn er?

Welke abonnementen zijn er?

Er zijn twee types abonnementen, namelijk een flexibel abonnement en een jaarabonnement. Het verschil is dat je een flexibel abonnement kan opzeggen wanneer gewenst en bij een jaarabonnement worden er minstens 12 leveringen afgenomen. Bij beide types abonnementen kan er gekozen worden tussen 12 of 24 flesjes die om de 4 weken worden geleverd. 

Kan ik mijn abonnement pauzeren?

Kan ik mijn abonnement pauzeren?

Het is mogelijk om je abonnement 1x per jaar, gedurende 4 weken oftewel 1 levering, te pauzeren. 

Kan ik de inhoud van mijn abonnement wijzigen?

Kan ik de inhoud van mijn abonnement wijzigen?

Dit is mogelijk via de webshop, telefoon (+32 472 35 50 94) of e-mail (info@bejuiced.be).

Kan ik sapjes bestellen zonder een abonnement af te nemen?

Kan ik sapjes bestellen zonder een abonnement af te nemen?

Wij stimuleren om dagelijks een sapje te drinken, daarom hebben wij ervoor gekozen om abonnementsformules aan te bieden. Uiteraard kan je ook een eenmalige bestelling plaatsen.

Kan ik mijn abonnement opzeggen wanneer gewenst?

Kan ik mijn abonnement opzeggen wanneer gewenst?

Bij een flexibel abonnement is dit perfect mogelijk. Bij een jaarabonnement worden er minstens 12 leveringen afgenomen. De prijs per flesje is dan ook goedkoper bij een jaarabonnement. 

Hoe zet ik mijn abonnement stop?

Hoe zet ik mijn abonnement stop?

Dit kan je doen door in te loggen op onze website, naar ons te bellen (+32 472 35 50 94) of een e-mail (info@bejuiced.be) te sturen. 

Levering

Worden er leverkosten in rekening gebracht?

Worden er leverkosten in rekening gebracht?

De levering zal altijd gratis gebeuren.

Waar wordt er geleverd?

Waar wordt er geleverd?

Wij leveren op maandag en donderdag in de provincies Oost-Vlaanderen en West-Vlaanderen en op dinsdag en woensdag in de provincies Antwerpen, Brussel en Vlaams-Brabant.

Hoe wordt er geleverd?

Hoe wordt er geleverd?

Via onze eigen vriescamionettes worden de sapjes diepgevroren geleverd.

Om de hoeveel weken wordt er geleverd?

Om de hoeveel weken wordt er geleverd?

Om de 4 weken worden onze klanten beleverd.

Wanneer wordt er geleverd?

Wanneer wordt er geleverd?

Om duurzame redenen worden onze klanten beleverd op of maandag of donderdag. Op die manier wordt er telkens uitgereden met een volgeladen busje. Er kan gekozen worden om overdag beleverd te worden (9u-17u) of ‘s avonds (18u-22u).

Waar vind ik informatie over de bezorgstatus van mijn bestelling?

Waar vind ik informatie over de bezorgstatus van mijn bestelling?

Er zal op de leverdag zelf in de ochtend een sms worden verstuurd binnen welk tijdsframe (2 uur) er zal geleverd worden. Daarnaast zal er 30 minuten voor de levering nog een sms worden verstuurd met het exacte aankomstuur.

Wat doe ik als ik niet thuis ben?

Wat doe ik als ik niet thuis ben?

Mocht je niet thuis zijn wanneer de levering plaatsvindt, wordt deze de week erna op dezelfde dag geleverd.

Houdbaarheid

Hoe lang zijn de sapjes ingevroren houdbaar?

Hoe lang zijn de sapjes ingevroren houdbaar?

De sapjes blijven 1 jaar goed in de diepvries.

Eens ontdooid, hoe lang zijn de sapjes houdbaar?

Eens ontdooid, hoe lang zijn de sapjes houdbaar?

Aangezien wij de sapjes aanbieden zoals je deze zelf thuis zou persen, blijven deze 4 dagen goed eens ontdooid. Hoe sneller deze worden opgedronken nadat ze ontdooid zijn, hoe beter de smaak zal zijn alsook de hoeveelheid voedingsstoffen.

Eens geopend, hoe lang zijn de sapjes houdbaar?

Eens geopend, hoe lang zijn de sapjes houdbaar?

Het is aanbevolen om de sapjes diezelfde dag uit te drinken om een maximale hoeveelheid voedingsstoffen in te nemen.

Overig

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

Je kan ons steeds bereiken via telefoon (+32 472 35 50 94) of via e-mail (info@bejuiced.be).